Møde på havnen i Sønderborg 30/8 kl. 19

Alt det du ikke kan finde ud af at indsende i nedennævnte og åbent forum for kommende DKD-medlemmer
Goose
DKD medlem
Geografisk sted: Als

Møde på havnen i Sønderborg 30/8 kl. 19

Indlægaf Goose » 15. aug 2018 08:32

Hej
For at få gang i lidt fællesskab i det Sønderjyske har skrevet en email til de personer, der har et postnr. i nærheden af Sønderborg. Der er kommet 9 positive tilbagemeldinger fra folk, som gerne vil mødes en gang i mellem til en snak, en tur i lokal området, en pølse, en is og måske lidt teknisk indsigt. Det er meningen at det skal gå på skift blandt de fremmødte at stå for næste arrangement.
Der skal skrives ud til de enkelte emails i området, og det skal offentliggøres på baren, så andre har mulighed for at deltage. Erfaringen har været at tordenskjolds soldater bruger baren, mens den store flok ikke er aktive, og kun ser det, hvis de får en email.

Efter meget frem og tilbage for at finde en dato, hvor så mange kan som muligt, har jeg måtte indse at det er en vanskelig opgave. Jeg har derfor besluttet at sammenkomsten holdes torsdag den 30 august ved slottet i Sønderborg kl 19. Det falder sammen med at der også et veteranbilstræf, hvilket giver lidt ekstra at se på.

Alle er selvfølgelig velkommen til at møde op. Det er ikke begrænset til dem jeg har skrevet til.

Hvis vejret på dagen er for fugtigt, bliver datoen flyttet.

Hilsen
Michael
asger
DKD medlem
Geografisk sted: visby

Re: Møde på havnen i Sønderborg 30/8 kl. 19

Indlægaf asger » 15. aug 2018 09:17

Godt initiativ! Ser lige om jeg ka nå det, skal på Weekend ophold Fredag morgen! MVH Visby Smeden
Krugerrand
DKD medlem
Geografisk sted: Møjn-land

Indlægaf Krugerrand » 16. aug 2018 09:50

I will be there, måske med fruen bagpå.................
Goose
DKD medlem
Geografisk sted: Als

Indlægaf Goose » 30. aug 2018 18:00

På grund af fugten, er det planlagte møde flyttet til torsdag den 6 september.

Der er også kommet forslag om, at lave en lille tur på søndag, hvor vejret skulle blive bedre, med start i Sønderborg. SMS evt til Henrik Voigt, om tid og sted.

ja, gode intentioner er ikke altid nok, når vorherrer også vil have noget at skulle have sagt.
Krugerrand
DKD medlem
Geografisk sted: Møjn-land

Indlægaf Krugerrand » 30. aug 2018 21:27

Møjn.
Jeg var kørt hjemmefra inden kl 18, så jeg har ikke set mail'en. Jeg mødtes med Jens Peter fra Rødekro på slottet. Da vi havde snakket lidt gamle biler med nogle af deltagerne i træffet, valgte vi at køre hjem igen. Det var tørvejr både ud og hjem, så vi havde en fin tur over Bovrup og Varnæs, inden vi skiltes i Åbenrå.