Hvorfor "gider" Sjællændere ikke tage med på Padborg Park

Banedage, Racer Teams, MotoGP & Superbike m.m.
Brugeravatar
JLL
Formand
Geografisk sted: Ama'r

Hvorfor "gider" Sjællændere ikke tage med på Padborg Park

Indlægaf JLL » 24. jun 2018 05:15

Denne specielt til sjællændere

Affødt af anden tråd, vil jeg egentlig rigtigt gerne vide hvorfor man ikke "gider" Padborg Park. Man må gerne se arrangementet dernede som noget banekørsel, men også tænke over at det rent faktisk er et stort socialt arrangement på linje med GF og andre landsdækkende aktiviteter der har været (ved godt det er længe siden, men nogen kan I sikkert huske)

Fyr løs
Fåreelskeren
DKD medlem
Geografisk sted: Glostrup

Re: Hvorfor "gider" Sjællændere ikke tage med på Padborg Park

Indlægaf Fåreelskeren » 24. jun 2018 15:10

Hej Johnny

Nu er jeg lidt i tvivl om jeg skriver i det korrekte emne. :banghead:

Når 2 arrangører afholder banedag med 'en weekend imellem disse sig, vil det da være fjollet hvis En stor del af sjællænderne/Jyderne tilmelder sig det arrangement der ligger længst væk. Disse 2 banedage vil komme til at konkurrerer om at få tilslutning fra den samme skarer engagerede bane interesserede mennesker.

Hvis banedagen på Sturup ikke var blevet oprettet, ville der nok have været nogle Sjællændere som ville have taget turen til PP., eller visaversa. Det er nok yderst få personer der deltog i begge banedage.

Min pointe er, at hvis disse 2 banedage lå med eks. 4 ugers mellemrum, ville der nok have været større deltagelse, fra den længst deltagende landsdel. :pint:

Dette er skrevet med en neutral holdning til om den ene banedag er bedre/sjovere/mere spændende end den anden.

De bedste sommerhilsnet fra Flemming. :hacker
Superib
DKD medlem
Geografisk sted: Viuf
Kontakt:

Re: Hvorfor "gider" Sjællændere ikke tage med på Padborg Park

Indlægaf Superib » 25. jun 2018 20:33

Sjovt nok Flemming.......... så var vi en hel del der snakkede om nøjagtig det samme, da vi mødes i Padborg :shock: Og dette på trods af at netop det' arrangement var blevet varslet i endda MEGET go tid.

Så et umiddelbart forslag kunne jo være, at hvis vi ellers kan trække nok medlemmer til to af disse DKD dage om året, kunne gøre PP til en fast forårs begivenhed og samme med Sturup som race sæson afslutning om efteråret (naturligvis ikke senere på året, end at der er lidt sandsynlighed for relativt godt vejr!!) :thup

Hvis dette kunne kordineres, således at vores DM/NM sæson ikke bliver berørt, vil vi fra Team ViP-Racing, da hellere end gerne deltage med masterkører og teknisk kontrol som på PP. Dette ville jo også lette hele logostikken, på den del.......... eneste betingelse, er at vi kan få det til at passe ind i Racesæsonen og at vi kan få datoen, i god tid.

Såååååå hvis dette skulle hjælpe med planlægningen og skabe en bedre fælles sammenhæng mellem øst/vest......så gerne for os.

Hilsen Ib
La Bella Moto Italia