Lån af værktøj ved Lars Wendt

Alt det du ikke kan finde ud af at indsende i nedennævnte og åbent forum for kommende DKD-medlemmer
ZimonZ
DKD medlem

Lån af værktøj ved Lars Wendt

Indlægaf ZimonZ » 10. apr 2018 19:43

Hey Folknes!
Med snart ti år på bagen som medlem af klubben, så har jeg nu lyst til at gøre brug af en af mange fine services.
Jeg ønsker at låne værktøj til skift af tandremme på min 748'er. Jeg har forsøgt at få fat på Lars Wendt. Dels via opkald til hans mobil og hans firma. Sms'er er sendt. Ligeledes email.... Jeg har også været forbi hans værksted (jeg bor ca. otte km fra hans værksted). Er der tilstødt ham noget. Eller er han på ferie i Bologna (der gider man nemlig ikke at blive forstyrret).... Jeg håber en eller anden kan gi' et hint. Det er nemlig ved at være to år siden jeg haft 748'eren startet.
Megen tak for eventuel hjælp.
Go' aften
/Leif
Brugeravatar
Lars W
DKD medlem
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Lån af værktøj ved Lars Wendt

Indlægaf Lars W » 10. apr 2018 19:59

Der er ikke sket ham noget , han er tilbage på pinden i morgen tidlig ( onsdag ) kl 7.00 efter at have løbet Berlin halv Marathon .

Mvh Lars Wendt
Brugeravatar
AllanP
DKD medlem
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf AllanP » 11. apr 2018 09:58

hvordan kan man skrive, at der ikke er sket noget, hvis man har løbet et halvmarathon? og så helt i Berlin!

Enten har man fået en hjerneblødning, ramt panikalderen, fået en ny kæreste, spist for godt for længe eller tabt et væddemål!

;)

Mvh,

Allan
Ducati 1199s, larmende lækkert legetøj
Ducati 1098s, Vanvittig vaskeægte vandorgel
Ducati 996, Teamets travle trunte
ZimonZ
DKD medlem

Indlægaf ZimonZ » 11. apr 2018 19:55

:D :lol: God pointe, Allan. Var forbi Lars i eftermiddag. Jeg kender ikke Lars i forvejen, så jeg skal ikke kunne sige..... Han virkede aldeles foretagsom og energisk. Måske forårskådhed... Og nøj, jeg skal se at få skiftet remme... Go' aften /Leif
Brugeravatar
Lars W
DKD medlem
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Lars W » 12. apr 2018 11:44

AllanP skrev:hvordan kan man skrive, at der ikke er sket noget, hvis man har løbet et halvmarathon? og så helt i Berlin!

Enten har man fået en hjerneblødning, ramt panikalderen, fået en ny kæreste, spist for godt for længe eller tabt et væddemål!

;)

Ja hvorfor gør man sådan noget :banghead: :hammer: :hammer:

der må være en grund til det men jeg kan kun finde en og det er ,FORDI JEG KAN :thup :pint: :wine