WDW2018 - Vigtig info

Alt det du ikke kan finde ud af at indsende i nedennævnte og åbent forum for kommende DKD-medlemmer
Brugeravatar
JLL
Formand
Geografisk sted: Ama'r

WDW2018 - Vigtig info

Indlægaf JLL » 24. mar 2018 16:38

Så er der lyd fra DOC vedrørende WDW billetter til 2018 eventet. Beskrivelserne af bestillingsproceduren er for mig endnu en smule tåget, der er visse modsigelser i håndteringen og proceduren.

Men der er en meget vigtig info der skal gives til Jer der tænker at deltage på WDW.

Ens DOC profil skal være opdateret for at kunne købe billetter i år.

1)
Man skal således sørge for at ens Mailadresse i DOC systemet er opdateret. Doc pusher mails ud til DOC medlemmer med en "rabatkode" man skal bruge i forbindelse tilmeldingen. Forkert eller ingen mailadresse = ingen rabatkode.

2)
Mails pushes KUN ud til DOC medlemmer der har angivet at de ønsker at modtage materiale fra Ducati Motor Holding, dette ved at afkrydse tilladelse til at bruge personlige data i forbindelse med "DMH marketing activities".

Skal du på WDW SKAL der være afkrydset dette i ens DOC profil.

Umiddelbart ser det ud som om det enkelte medlem skal ind og tilmelde sig, med den udsendt rabatkode, men det er mig endnu uklart om der skal lægges en samlet bestilling fra klubbens side, mere om dette når vi kommer længere frem.

Rabatterne er som følger:

a. 3 Days DOC Biker Pass € 55 instead of € 95
b. 3 Days DOC Visitor Pass € 50 instead of € 65
c. 1 Day DOC Biker Pass € 30 instead of € 50 (new)
d. 1 Day DOC Visitor Pass € 25 instead of € 40 (new)

Se at få ajourført jeres oplysninger, så kommer der mere info her i tråden.

Johnny Lindhardt
Formand DKD
Hymdude
DKD medlem
Geografisk sted: Fyn

Re: WDW2018 - Vigtig info

Indlægaf Hymdude » 30. maj 2018 16:56

Hej Johnny,
Har fået overbevist familien (læs fruen) om at jeg skal have "knallerten" med til Italien i år :D
Sjovt nok passer det lige ind i WDW... :thup
Er derfor meget spændt på din afklaring vedr. billetter. I marts oprettede jeg en profil og fik sat kryds alle de rigtige steder, og fik installeret app. Hvilket nu gør at der kommer en push-meddelelse hver 7 minut døgnet rundt :shock:
Kender du til dette?
Der er stadig ikke kommet mail med rabatkode endnu, hvilket er årsagen til at app mm stadig er aktivt.
Men under min profil er der en Ducati Code, måske det er rabatkoden?

Men som sagt, har du nyt i din afklaring ;)
Vh
HymDude
Brugeravatar
JLL
Formand
Geografisk sted: Ama'r

Indlægaf JLL » 30. maj 2018 17:50

Hej Hymdude :)

Jeg har fået opklaret, at det er den enkelte der skal bestille selv, at man får en mail med en rabatkode, og at det rent faktisk er lykkedes nogle at få bestilt billetter. Desværre er jeg ikke blandt den heldige flok, der rent faktisk har modtaget omtalte mail, så jeg er holdt lidt i skyggen af processen.

Jeg vil prøve at få en af de heldige til at beskrive hvad der rent faktisk er sket, så stay tuned.
peter hansen
DKD medlem

Indlægaf peter hansen » 30. maj 2018 18:08

Har lige lovet formanden at skrive en lille vejledning her:

Når man skal bestille WDW billet med rabat skal man først lokke på ducati DOC medlemssiden med sin mail og adgangskode. En ny kan bestilles hvis den er glemt.

Som DOC medlem kan man så gå til Et punkt der hedder WDW billetter, og man bliver ledt over til et billetbureau der hedder vivaticket.
Her er billetterne listet op, og hvis man har modtaget en kode fra ducati, kan man få rabat, det er en speciel kode og ikke DOC medlemsnummeret.

Spørg endelig hvis det ikke funker :banghead:
Hilsen Peter