Isoleringsmåtte under tanken

Hvor kan man købe dit og dat. Dimser, beklædning og så videre
Brugeravatar
alfalund
DKD medlem
Geografisk sted: Birkerød

Isoleringsmåtte under tanken

Indlægaf alfalund » 5. apr 2018 12:46

På min Mååånster er pågældende måtte gået helt i opløsning, eller i hvert fald det skum der ligger inde i stoffet. Er der nogen der har fundet på noget smart til at fikse det? Den gjalder noget mere uden måtten ..
* Donne e motori - Goie e dolori *
Ducati Monster 916 S4
Alfa Romeo 156 GTA
De Rosa King
Brugeravatar
jenner
DKD medlem
Geografisk sted: Slangerup

Re: Isoleringsmåtte under tanken

Indlægaf jenner » 5. apr 2018 18:21

Søren Arvesen har lige skiftet sin tank isolering til 1098, færdigkøbt og lige til at lime på, efter den gamle var fjernet. Prøv at skrive til ham :thup Mm Søren læser med her :D
Hellere en dag på banen, end en bane om dagen.
Superib
DKD medlem
Geografisk sted: Viuf
Kontakt:

Indlægaf Superib » 6. apr 2018 20:03

Den VF1000R som jeg byggede til Classic Endurance løb, havde samme kraftige støj igennem tanken........ det løste jeg let og ekstremt effektivt med "Bonded Foam m/selvklæbende bagside"

De fås i plader og kan formes samt skæres med en hobbykniv, og koster "nada" hos de forskellige autogrossister.....inkl. Thansen :o :o

Hilsen Ib
La Bella Moto Italia
Brugeravatar
alfalund
DKD medlem

Indlægaf alfalund » 6. apr 2018 20:33

Det lyder rart - den originale måtte, med materialer for en daler - koster over en tusse ..
Ducati Monster 916 S4
Alfa Romeo 156 GTA
De Rosa King
ducati1098
DKD medlem
Geografisk sted: Værløse
Kontakt:

Indlægaf ducati1098 » 6. apr 2018 21:44

Ja Ja det skal altid være så billigt,støt din lokal Ducati pusher ellers er han der ikke mere lige pludselig. :clap: :wine har lig drukket for meget Vin.
Brugeravatar
alfalund
DKD medlem

Indlægaf alfalund » 6. apr 2018 21:51

Hej Søren

Jeg støtter gerne og ofte vores nordsjællandske pusher, men der må gerne være mening med galskaben ..

Op med hovedet ven, er sikker på at de mange penge kommer tilbage til dig som god karma .. engang ..

Ciao /m
Ducati Monster 916 S4
Alfa Romeo 156 GTA
De Rosa King
ducati1098
DKD medlem
Kontakt:

Indlægaf ducati1098 » 6. apr 2018 21:58

Helt enig.Men vi skal lige huske at når ventil styr og oventil sæde skal ordnes,så er der brug for en fagmand eller to,det er det der min pointe. Hvis al kundskab flyttes med bussen til Udlandet går det ikke. :pint:
Superib
DKD medlem
Kontakt:

Indlægaf Superib » 6. apr 2018 22:24

Hov, hov.......... det der, plejer sgu da at være min "svanesang" :lol: :lol:

MEN...... der må altså være måde med galskaben, når et så elementært problem kan løses på en super god måde, med et anderkendt produkt, og som jeg skrev "fra samtlige autogrossister", at jeg valgte Thansen, var sgu nok nærmest ved en tilfældighed :| Måske jeg er den forkerte til at udtale mig, da jeg stort set altid vælger den bedste løsning, uanset prisen......... men igennem mange og lange perioder, har jeg ved selvsyn og selvkøb, måtte konstatere at rigtig mange såkaldte "originale" Ducati produkter inkl. Ducati Corse og Ducati Performance dele, blot er tilkøbte produkter fra alverdens underleverandør, både europæiske samt øhhhhh asiatiske (ping pong kina!!). Men til en faktor x4, i pris, blot fordi der liiiiiige er kommet et såkaldt Ducati tegn på. :banghead:

Desværre tror jeg at dette er noget vi skal vende os mere og mere til, da en motorcykel producent som Ducati, med hovedsæde i Italien, ikke kan overleve på kvalitet og design....... uden at "source" stumper fra hele verden. Mine egne værktøjer til metalindustrien, bliver også mere og mere internationale, med fabrikations steder som Indien, Sydamerika, Taiwan og f...... Kina. Uden at dette betyder noget for kvaliteten, men uretfærdigheden opstår når selvsamme fabrik, får tilladelse (eller tager sig!!) til at sælge direkte under eget Brand. Så kan en mærkevare pludselig blive et alt, alt for dyrt bekendtskab. Desværre........ :cry: :cry:
La Bella Moto Italia
ducati1098
DKD medlem
Kontakt:

Indlægaf ducati1098 » 6. apr 2018 23:02

Hej Ib.Jeg vil give dig lidt ret Ib,kommer selv fra data verden.Har prøvet at monterer flere server til forskellige netværk, uden ønsket resultat,da de folk der laver forbindelserne sidder i i Kina eller Indien,så bliver det lidt kompliceret selv om det er forholdsvis simpelt.Men der er flere virksomheder der er begyndt at tage simple opgaver hjem til DK P.G.A for meget bøvl.Arbejder selv som consulent for NNiT. :D
Superib
DKD medlem
Kontakt:

Indlægaf Superib » 7. apr 2018 09:37

Ja...... det problem har en MC-producent så ikke. Ej heller os der producere HM i de omtalte lande, da alt kvalitets og produktionskontrol bliver fortaget af egne Ingeniører med mange års erfaring.

Eneste problem er tidsregningen.......... af en eller anden mærkværdig grund, bliver "dage" til uger og uger til måneder!! Så "lead time" bliver et kæmpe problem, da man simpelhen ikke kan regne med en skid. :banghead:

Hilsen Ib
La Bella Moto Italia